`´ Fullspäckad Torsdag `´


Mobilbilder - kvalitén <3

Precis kommit ur duschen, och ska snart ut med doggen igen...
Först äta & torka håret...

Sedan, efter att vare ut med henne så är det dags & göra sig i ordning.
För vid 13.oo tiden tar jag bussen ut mot Alnö för att vara med N idag.
I bloggen får hon heta N , som ja har extrajobb åt som barnvakt.
Då ja inte vill skriva hennes namn i min blogg.
Men de ska bli spännande & kul eftersom det är första dagen hos henne,
och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra & att N kommer att tycka om mig :)
Vi får se till & hitta på nått riktigt kul idag som hon gillar & lära att känna varandra.
Så ha en extra tanke på mig idag och håll en tumme eller två.


Åhh över till annat, lagomt less jag blev igår då?!
Det SNÖADE efter att vi i princip fått bar backe , så kommer det SNÖ?!
Nej, huva va less ja blev.
Ja hoppas de smälter bort lika fort som de kom igår!

Viktigt:
För er som missat det så blir det ingen fest i helgen på badhuset i Fränsta!
Ja valde bort festen & åker istället bort i helgen.
Så jag har tagit bort evenemanget för ett bra tag sen på facebook,
och skrev även om det i loggen innan!
Ja ska istället åka till Örnsköldsvik med några av mina vänner & fira.



Har mycket & göra idag när ja kommer hem också, då ja fyller år imorgon & får
finbesök av familjen.
Ska flörta med Björn & köra bort kartonger & sånt som de kryllar av i vardagsrummet,
eftersom mannen min beställer hem nya saker hela tiden.
Ska även köra bort ett glasbord ja inte ska ha kvar!
Sen städa, när de faktiskt finns plats & städa ordentligt på och baka tårta
& tvätta de sista som ja inte hann i veckan.
så fullspäckad Torsdag, detta är nog den ända lugna stund ja kommer ha idag.
Åh, ja måste BAKA TÅRTA med!

Sen håller ja tummarna & önskar önskar önskar pengar pengar pengar.
För hittat en kamera ja vill ha & köpa i helgen!
*hoppas hoppas hoppas hoppas*

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback