`´ Glada Nyheter `´


Ja, ni fatta ju redan när ni läste rubriken.
Ja fick extrajobbet, och första passet blir på Torsdag. :)
Så då hoppas de vi går bra & att dottern dom som ja kommer vara barnvakt åt
kommer börja tycka om mig.
För dörsta mötet nu var blygt från alla sidor, men så är de ju alltid!
De släpper nog ganska snart!

Så de ska bli spännande, skönt & veta att man har nått extra ialalfall - några dagar i veckan!


Ska även på möte nu på Tisdag, på AmNi's Hundhud, om att praktisera där
dom dagar jag är ledig. Då ja inte tycker om att sitta hemma, och vad är roligare
än att få arbeta med hundar? Som man tycker om, nån timme om dan om det nu finns
möjlighet till det & passar dom. :)
Så de håller vi också tummarna för nu!

Nu ska ja äta nått.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haft praktik där jag med. Trevliga tjejer!

Du får pussa sitshu'n Maxe ifrån mig. Va dagmatte till honom när jag bodde i skönsmon. :)

2012-03-11 @ 17:38:19
URL: http://ochrasy.bloggplatsen.se
Postat av: Missy

Tack :) Gillar dock sista bilden mest, så vacker ^^

2012-03-12 @ 20:55:32
URL: http://msuphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback