`´ Hundvakt `´


Lördag: Vad har Cissy gjort idag?
Inte mycket alls om ja ska vara ärlig... Det är en rätt lugn helg, håller på ladda upp till nästa ;)

tack så mycket för era söta kommentarer på Mobilskalet , jag är själv mycket nöjd med det!
Så himla söötttt.. Kanske börja skapa skal & sälja på Tradera eller nått? Skulle det gå hem?
Ja tycker de är kul med sånt småpill så.. hmm, kanske försöka iallafall?
Antingen går det hem eller floppar, i vilket som förlorar  ja inte så mycket på det om jag gör ett.
Då ja tycker det är roligt som sagt! =)

Jaja, nog snackar om ett jävla mobilskal ;) hahaha.

Veckan som vare har jag bara vare hemma, inget jobb. Och det suger stenhårt.
Så ja har sökt några extrajobb nu i hopp om att få dom, som ja kan ta på mig dom dagar jag inte
jobbar på Kronan. Vilket vare många nu.
Kanske på tiden & plugga klart & söka fast jobb?
Ja tror ja ska börja Komvux efter sommaren, funderar på söka.
Oavsett om ja jobbar / inte då, så kan ja ju pluggga hemma på kvällarna?
Kommer vara en jobbig tid, men skönt när det är gjort =)

Har tränat i vanlig ordning, så duktig är man & ja tog mått häromdan & har gått ner 2-3cm på olika ställen.
Så stolt tjej, med mer motivation.
I Torsdag avr jag ut på äventyr med Laika också, där ja trodde ja gick vilse en sväng.
Gick ända upp till Sidsjön, vilket ja trodde skulle vara nära och tänkte ta en tur runt.
Men en tur runt blev det inte då den turen 3 km runt där också,
efter att gått hela vägen upp dit.
Så vi var ute & njöt i det halvhärliga vädret, solen var varm. Men det blåste kallt.
Ja fotograferade lite duckar (änder), och sen kom Björn dit & joina.
Och jag passade på & mata duckarna en stund med bröd som fanns där.
Sen drog vi hem till mej.

Igår var bara lungt mest hela dagen, vi satt & surra & planera på vad aj skulle göra nästa helg då ja fyller
år. Så vi bestämde att det blir paradisbadet med Robban, Björn, Micke & Melissa.
Så bad & lek hela dagen, och avslutar med ett underbart gott mål på burger king på Lördagen nästa
vecka.
På kvällen var vi på liveshow med Magnus Betnér , åhh huva vad bra det var.
Det är ett under att ja inte har 6pack idag!
Får ni chansen & se honom, DO IT!
Ja tyckte de va enormt bra, & även älskling & Björn som var med tyckte de va enormt bra.
Lätt värt att se!

Natten som var fick vi inte mycket sömn , la oss vid 02.3o tiden & då var Aslan sjukt dryg.
Försökte klättra upp i sängen flera gången & vi knuffa ner han - för han är inte den minsta hunden ;)
Trots han bara ville mysa var de jobbigt när man skulle sova.
Och när han inte försökte gå upp i sängen låg han i sin bädd & smaska. Åhh, vart lite less där ett tag.
Och i morse fick båda nå fel & börja skälla, sen var de bara kliva upp.
Så har väll sove nån enstaka timme inatt.
Men trots det, uppe i tid. gick ut med hundarna på långprommis på 45min.
Satt sen & chilla en stund, & åkte & tränad vid 15.oo tiden på ego.
Så idag har man vare duktig, strax efter 16 kom Micke förbi på Ego & vi gjorde oss klar, 
åkte & handlade tacos & nu sitter jag & njuter vid en bloggning medans grabbarna får göra maten idag ;)
Så nu ska vi snart mysa upp i soffan & vara tjocka! Mums, mums, mums!



Imorgon eftermiddag ska jag på "arbetsintervju" typ, i Alnö. Om barnvakt/läxhjälp ett par dagar i veckan.
Så ja hoppas att familjen kommer gilla mig, som söker det.
Då ja tycker om att jobba med det.
Så ni får hålla tummarna för mig.

Sen får vi se om vi hinner med nån träning imorgon också.

Men nu äre dax & äta, så nu hoppas vi ja överlever efter detta ;)
Så dom inte förgiftat maten - nejdå.! De är nå gott.

Så bloggar ja imorgon om hur det gått!

xoxo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback