`´ Kroppen Körd Men Huvet Klart `´


Min kropp är helt slutkörd idag, märks att ja inte jobbat på längre & är inte van & ränna runt.
Men mitt huve har 100% energi så klart, denna tid på dygnet.
Så man lär ju inte få sova så bra inatt heller.

Får alldeles för lite sömn nu för tin på nätterna, oavset hur tidigt ja än kliver upp.
Även om ja kör slut på mig själv på gymmet så blir ja alltid pigg frammåt kvällen.
Men mitt över dan kan ja tvärdäcka nästan, men tvingar mig uppe.
Sjukt drygt... Men ja, det är väll nån period ja kommit in i?
Förhoppningsvis släpper de snart.

Iallafall, så var jag med N för första gången idag, och det var lite stelt i början.
Men så är de alltid.
Tills vi satte oss ner & gjorde de hon gillade mest, spelade Fia med Knuff.
Och då släppte allt.
Så vi spelade 2 rundor , där ja vann första & hon andra.
Efter det tog vi lite mellanmål & ritade efter, sen ville hon visa sitt rum - så vi satte oss
ner där. Lekte med lite djur tills hennes mor kom hem & då gick ja ner till centrum igen där Björn
mötte upp mig & vi åkte ut till Birsta.
Ja var på jakt efter tankini, men det finns INTE i hela sundsvall.
Bara bikinis & fula fula baddräkter.
Så sur är jag!
Sen skulle ja i början av veckan försöka klicka hem en tankini, men då skulle det ta veckor
att få hem den, och jag behöver en i helgen.
Så för min del blir det linne & badshorts då!
Sen fördrev vi tiden & gick runt på Birsta City & andra affärer tills klockan vad strax före 18.oo.
Vi åkte då ner till stan för & hämta Robban, sen ut till Willys i skönsberg där ja handlade saker till tårta!
Sen ner på stan igen & mötte upp Micke & Robban fick göra ett kort ärende.

Sen äntligen hem vid 7 tiden, satte mig ner en timme & sen vart det diska - städa & nyss
förberedde ja tårtan & imorgon blir det att dekorera den!

Så bara för en stund sen, till BigBrother fick ja äntligen sätta mig ner.
Och nu är ja fast i datorstolen, trots allt inte är riktigt klart!
Men resten görs imorgon förmiddag!
För mitt över dan får ja fint främande, av min fina familj som kommer & firar lilla gulliga mej på
min födelsedag! *Wihooo*
Och Melissa kommer stanna här över helgen , då hon ska med till Ö-vik på söndag,
för vi far då på Paradisbadet.
Därför är ja på jakt efter en Tankini.

Imorgon är det träning som gäller också, ser fram emot det.
Träna, träna, träna! 
Tänk att en Cissy kunde börja gilla & träna? Det trodde ni aldrig haaa?
De trodde ALDRIG jag iallafall, men det är riktigt härligt!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback