`´ Önskelista `´


För varje år som går , vill ja bara ha dyrare & dyrare saker tydligen.
Det har ja märkt nu, då ja tänker över min önskelista.
Helt sjukt, haha... Men allt annat småkraffs har ja ju redan, nu när ja har haft egen lön så har man ju köpt det.


De ja bl.a önskar mig är (ligger högt upp på listan):

» Pengar
- Så ja kan köpa min Sweden Rock biljett, eftersom ja fått oväntat lite jobb.
Vilket är jobbigt, och jag verkligen måste måste se Mötley Crüe!
Så måste ha pengar till både biljetten - resa & boende.

» PRO till bloggen, 12 månader.
Så ja får eget domän, och slipper "blogg.se" & har tillgång till PRO-teman.

» Utrustning till studion
Ex. lampor m.m.

» En häst på foder ett tag framöver.
- För att prova på & ha häst, innan man köper en egen.
(Men ska nog skaffa fast jobb innan.)
Men önska kan man alltid ;)



Sen uppskattas alltid saker som:
Saker till lägenheten,
- Sängkläder
- Gardiner m.m.
- Kläder
- Smink (Eyeliner (svart) , Puder, Ögonskugger (starka, färggranna) m.m.


Listan Kan Uppdateras


Men nu är det bara 8 dagar kvar tills ja fyller år, weeey!
Ändrade planer iallafall , ang badhuset ja skulle hyra!
De blir inte av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback