`´ Presenter `´


Tror ja inte riktigt uppdaterade med vad ja fick i presenter när ja fyllde år?
Fick en fråga av en vän på facebook som undrade så, och ja tror ja aldrig skrev det öppet här.
Så ja tänkte ja gör det, för dom nyfikna.. Om inte annat för ja själv ska minnas med mitt fiskminne ;)
Men ja, när ja fyllde år så fick jag:
» En dammsugare av mamma & pappa.
» Pengar av lillasyster.
» Pengar av mormor & morfar.
» En systemkamera ja önskat mig & den fick ja av Robban.
Så nu är ja lycklig ägare av 2 systemkameror.

Ja kommer även göra en kategori senare med mina kameor,
lite information & vad för utrustning jag har. För dom som undrar!
Så jag är en väldigt lycklig lycklig tjej som fick de hon önskade sig!


Igår vart de inte så mycket redigering, haha. Gjorde annat DÖTRÅKIGT men måste görande
= sortera & rensa bland tusentals bilder. Vad som ska bort & inte.
Och ja kom inte ens halvvägs igår, så ska fortsätta med det idag tänkte ja.
Ska bara hitta en bra playlist på spotify först.
Kan ju bjuda på en lista som är Kärlek för mig i musikvärlden.
Den hittar du -> HÄR!
Enjoy, och hoppas du hittar nått som gillas.
Men ha överseende, den är inte rensad ännu, utan de är lite blandat ihopslängt.



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback