`´ Belle Får Ett Hem? `´


Oj, vilken mysig katt hon är..
En väldigt lugn tjej, har inte fått upp så mycket bus i henne ännu, men ännu strosar hon inte runt
allt för mycket i lägenheten heller då Laika är här.
Fast mer än innan.
Idag har hon legat i fönstret & tittat på utsikten & fåglarna vid vårt fönster.

Sen låg hon i mitt knä framför tvn & myste en timme idag, och satt en stund vid datorn med mig:



Så hon är gärna upp i en , och vill bli klappad mycket.
Hon gick frivilligt fram till Laika en sväng idag också & nosa, sen hoppa hon upp i fönstret igen.
Så framsteg här hemma. :)

Förhoppningsvis får hon ett permanent hem nu också snart, har fått in två intresserade.
Så ska se vad dom svarar.
Så nu håller vi tummarna att hon hittar & får ett bra & fint hem ♥
Kanske redan denna vecka?

Är nån av er fortfarande intresserad av henne också, mejla mig.
Eller om ni vill veta av fler katter som behöver hem!
[email protected]


Förlåt för den dålliga bilden också, fler & bättre kommer imorgon.
Då ja nu ska hämta ut min andra systemkamera jag fått hem ;)



Kommentarer
Postat av: Josefin

Måste bara säga att du har en jättesnygg blogg! :)

2012-05-04 @ 18:52:02
URL: http://joisies.blogg.se/
Postat av: Josefin

Måste bara säga att du har en jättesnygg blogg! :)

2012-05-04 @ 18:52:02
URL: http://joisies.blogg.se/
Postat av: Cissy

Josefin:

Åhh, tack så mycket ♥ :')

2012-05-05 @ 17:56:42
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback