`´ Pollarna `´

Igår kväll åkte jag till storasyster Ylva & spenderade natten där.
Så igår vart de mest bara lungt, eller ja gick ut till pollarna i stallet vid 18-19.oo tiden,
gav dom vatten ryktade dom & sedan tog jag även en sväng på Sprite i hagen en timme.
Superkul & det gick väldigt bra.
Jag har kärat ner mig hur mycket som hellst i den hästen ♥ Det är på gränsen till att jag snart kidnappar den ;)

Ja, sen satt vi uppe & surra till 11-12 tiden på natten & sen gick ja & la mig.
Strax efter 09.oo i morse klev ja upp, åt frukost & sånt.
Sen har ja hjälpt med barnen, målat ett lekrum med Ylva till dom, vare ute med Sandy o.s.v
Var supertråkigt väder på förmiddagen, men efter det gett sig så gick ja ut till stallet & myste med
hästarna igen.
Sen snodde jag Sprite en sväng idag igen, och red en sväng utanför hagen & sen innanför.
Vi gick aldrig ut på vägen idag, då ja inte kände mig 100 för att göra det ännu, utan gör det hellst först 
med Elina (ägaren av hästarna), som vet hur Sprite är i trafiken o.s.v utanför hagen.
Så får flörta lite med Elina sedan när hon kommer hem från Norge.
Efter turen med Sprite ryktade jag JumJum en sväng också (andra hästen), slängde på täcke som gick
sisådär med tanke på ja aldrig slängt på ett täcke, hahahaha! Åh ni vet ju hur sämst jag är på saker? 
Så sa till Ylva att hon fick kolla upp så de stämmer, sen fyllde ja på vatten & gick in & kollade på Solsidan en stund medans Ylva & barnen vilade.

Sen kom pappsen & hämtade mig, så åkte hem. Ätit sjukt god tacopaj, och nu sitter jag
i soffan framför datorn & samlar ork till att ta mig en dusch!
Just nu är jag hela stallet så, och ont som satan i ljumskarna har ja , kan ja lova!
Men så värt det, så sjukt kul det är & rida ♥
Förstår aldrig varför jag ens ville göra mig av med hästen ja hade när ja var liten?

Har inte hunnit tagit nå bilder på Sprite ännu, så lånade en från Elinas facebook för & visa hur snygg hon är:


Nu är ni allt avensjuk att ja får chansen till att rida & kela med en sån snygging? ;) 


Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

SV; Tack, jätte fin header har du :)

2012-05-17 @ 20:00:12
URL: http://mffryttarna.blogg.se/
Postat av: saga

Vad tycker du om mina senaste hårtips? Kommentera gärna vad du tycker! :)

2012-05-17 @ 21:23:35
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: Ebbascanon ~ <3 - FOTOTÄVLING JUST NU

Hallåj:)



Fin blogg :)



Jo, nu är det så att jag har en fototävling på bloggen och skulle vilja att du anmälde dig :)



http://ebbascanon.blogg.se/2012/may/fototavling.html



//Ebbascanon

2012-05-19 @ 13:31:10
URL: http://ebbascanon.blogg.se/
Postat av: sofie

Hallå hallå :)

Tänkte kika förbi o önska dig en trevlig torsdag. Och jag hoppas allt är bra med dig :)!

Kram

Svar: Hallåhallå, ursäkta mitt sena svar.. Men har inte vare så aktiv på bloggen som du kanske förstår ♥Jo, det är helt okej med mig, med tanke på allt.
Hoppas allting är bra med dig?

Och trevlig Måndag!

2012-06-14 @ 09:40:37
URL: http://sofielamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback