`´ Don't Be Someones Second Choice, Be A Priority `´


Idag har jag vare på skolan igen, allt har gått bra förutom huvudvärken jag hade , som inte alvedonen hjälpte mot.
Men inte stoppade det mig helt från pluggandet, utan nu på förmiddagen läste jag mer ur naturkunskapen som jag påbörjade igår, då jag inte hade nån lektion.
Och på eftermiddagen var jag på min första mattelektion & fick en egen bok, så pluggandet av Matematik av påbörjade jag idag mot eftermiddagen.

Imorgon är det foto hela dagen som gäller. Och fredag vet ja inte, glömde kolla det. Men idrott iallafall.

Nu har jag suttit & redigerat lite bilder som ni kan se i inlägget under , men huvudvärken har inte släppt så ska gå & vila en stund framför Sons Of Anarchy.

Imorse ringde jag även till veterinären också & rådfråga dom om Bonsais tänder som inte ser bra ut, samt han har börjat äte otroligt dåligt.
Och samtalet slutade med en tid på Onsdag morgon & han kommer få dra en massa tänder.
Då han har dubbla tandradet både uppe & nere & dom är många.
Inte alls roligt för både mig & han, är redan nervös över hur de kommer gå & sedan är de inte så roligt & lägga pengar just nu i December då man ska julhandla o.s.v
Men det är de minsta ja orar mig för , får bara priotera bort andra julsaker då Bonsai är viktigare för mig :')
Värsta problemet är nervositeten ja har , löjlig som jag är.
Men de kommer nog gå bra, ja intalar mig det iallafall. Så nu får ni där ute hålla tummar & tassar för honom nästa vecka.

Bjuder på en gammal bild på mig också där ja ser skelögd ut. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback