`´ Memento `´

 
Bestämde mig för att gå ut för en gångs skull faktiskt, så igår kväll satt jag, Björn & Anna & surrade här en stund.
Sedan drog Anna till Amanda & de var för tidigt & gå ut ännu, så vi surra en stund till.
Strax före 11 igår vandrade jag & Björn ner på stan där vi mötte upp Anna, Amanda & hennes kille Fitim med vänner o.s.v 
Hade en toppen kväll & träffa personer man inte sett på århundranden, bl.a Fredde.J & André.R m.m.
Sjukt kul, sen drog vi alla loss på dansgolvet mest hela kvällen, vart annars ska man vara ;)

Inte ett dugg bakis idag, vaknade själv vid 10.oo i morse & kände mig sjukt ofräsch, så tog en dusch sen var man som en helt ny människa.... nästan...
Kroppen är lagomt slut däremot, alldeles trött i ben & har knappt nån ork.

Little Bonsai lämnade jag igår hos Bea , och han kommer nu på eftermiddagen så ja får pusses lite med honom.
Var lite nervös en sväng igår, löjlig som ja är. Då ja lämna bort han för första gången. Men har fått se så mycket roliga bilder och så, det uppskattades. Tack , va gullig du är Bea ♥

Lite duktig , trots orken inte finns så har ja städat halva lägenheten & gått ner med 2 tvättar. Måste få lite gjort.
Köra iväg massa skit måste ja göra som står i hallen nu också nån dag, massa kartonger m.m. & pant.
Men det hinner jag tänka på en annan dag, de får stå där så länge så ja blir påmind av det hela tiden ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback