`´ Promenadband `´


Igås köpte jag en liten förskottsjulklapp till mig:

 
Ett gåband, med olika hastigheter. Så ja kan jogga på det också & tog min första tur idag & kan absolut säga att det är prisvärt & ha gillar det starkt.
Trodde först det var för litet också, men det var det inte trots mina elefantkliv. Utan helt perfekt & just att det är litet gör det smidigt & ställa undan då man kan fälla upp det & rulla in den i ett hörn! 
Även Bonsai tyckte det var superkul, första 30 sekunderna var otäckt.
Men efter en minut gick svansen på honom & han gick okopplad på det i 4-5 minuter tills jag fick slå av den då ja inte vill köra hårt med honom.

Fått svar från csn också, och min ansökan om lån vart godkänd. Så kommer inom kort få pengar också.
Så de känns helt underbart , hoppas ja hinner få innan jul bara så ja kan julhandla lite.

För övrigt har ja vare hemma sen i Onsdags, då ja mådde illa & spydde. Tur ja stannade hemma, för jag trodde inte de var magsjuka men idag ligger resten av familjen förutom pappa.
Men förbannad var ja , för ja var vaken innan larmet kände mig pigg & pepp för en ny skoldag.
Men lyckades somna om, sen vakna ja innan larmet gick igen & få var det raka vägen ner på toaletten för mig.
Sen var det kört. Ja såg fram så stort & gå på skolan & detta är typiskt min otur.
Blir så sjukt jävla lack, då ja trivdes & hade så kul första dagen förutom historian då, haha!
Ja nya tag till veckan då, idag har ja mått bättre men eftersom dom andra är dålig så vågar ja inte gå imorgon.
Så jag inte smittar någon,

Men däremot har ja fått annat gjort dessa dagar , som ni kanske ser eftersom de kommit ut bilder på bloggen igen. Tar mig igenom & rensar resten på min andra dator! :) 
Så nu är de inte mycket kvar & det är så jävla sköööönt! Så ja kan flytta över saker dom ja har & hiva iväg den andra datorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback