`´ Torpshammar `´


Pratar du bakom MIN rygg - betyder det att jag är längre fram än du...
Kommenterar du MITT liv - betyder det att mitt liv är mer spännande än ditt...
Har du tid att leta efter MINA misstag/brister - betyder det att du är avensjuk...

Fortsätt du med detta, så lever JAG liver under tiden! :)
 
 
________________________________
 
Tycker det är en sån bra text , och visar verkligen att vissa människor verkligen inte har nån fritid , eller fastnat i det gamla & inte kan leva i nuet.. Vad mycket tid ni förlorar på detta. Varför ens ödsla tid på det?
Är de nått du inte gillat , varför ens lägga uppmärksamhet/energi på det? De måste ju bara vara jobbigt :)

Jaja, iallafall. Håller på tvätta lite snabba tvättar nu , och Bonsai sitter i knäet & bloggar lite med mig nu & väntar på att nått roligare ska hända.
Vi har precis legat & busat av oss lite i soffan, och snart ska ja packa lite småsaker & åka till Tospahammar,
Bonsai ska åka tåg för första gången , undrar hur det kommer gå?
Imorgon följer ja med Melissa på skolan för & se hur den ser ut , sen ska ja även ha möte kl. 11.oo - så förhoppningsvis får ja börja där inom kort. Så sjukt less på att gå hemma, man blir ju mentalt sjuk på det & snart får dom väll lägga in mig om det fortsätter så.

Väntar på Björn ska komma förbi innan också , så han får överta lägenheten. Han lär väll sluta framför PS3an skulle ja gissa eftersom vi har 17 nya spel till den :'D
Har tappat räkningen på hur många spel vi nu har sammanlagt?
Haha, we're så nerd.

Ja , men trippa ner till tvättstugan igen då , se om nån maskin är klar så ja hinner torka dom kläder jag ska ha.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback