`´ Färgar Håret `´








I torpshammar nu och kom hit mitt över dagen på Fredagen, med Björn som skjutsade mig. Och umgicks lite med familjen, bakade lite o.s.v
På kvällen kom Robban förbi också vid 19.oo och då åt vi middag - Stuvade makaroner & korv vilket han älskar. Haha.
Åt lite tårta sean som mamma hade bakat & pajj som jag hade gjort och MUMS vad den blev good! credit till mig!
Kollade på lite tv & somnade sedan rätt tidigt.

Klev upp igå förmiddags , åt lite frukost & tårta + pajj som var kvar sen dagen innan.
Sedan åkte vi till Viskan då ja skulle handla lite mat till Bonsai i Butik - Kapellet. Men Ylva var inte hemma, så vi åkte hem igen. Där efter kom brorsan (Åke) med familj & hälsade på en stund , där Nova & Jonna var så glad över & träffa Bonsai :) Och han satt där och njöt över alla händer om satt & klppade honom, riktigt bra med barn är han.
Efter dom åkt bjöd mamma på världens goaste middag = PLANKSTEK!
Åhhh , så ja hade längtat efter det , åhhh så GOTT det var... De gjorde min dag helt underbar.
Efter den var man så tjock att jag & älskling gick upp & vilade till en superbra film, kommer dock inte ihåg vad den heter men ska tipsa om den i ett annat inlägg när ja har namnet på den.
Vid 18.oo tog han tåget hem & jag stannade kvar då jag idag ka göra ett nytt försök & köpa hundmat idag ,
sedan skulle jag & familjen till Matfors & hälsa på morfar också, men mamma mår inge vidare & är sjuk så ja åker istället med Björn senare idag...

Sitter och bloggar lite nu i väntan på färget i håret ska sköljas ur, sedan blir de spännande & se resultatet ;)
Ja hoppas de blir snyggt , då måste ja sedan beställa ännu mer av denna färg ;)
Lägger upp bild senare på den, när håret har torkat. 

Bilderna ovan är sen helgen också, när Bonsai för första gången tyckte att snö kunde ju vara lite roligt efter ha insett att den kan kastas och man kan hoppa i den så blir det ett moln av snö runt honom som var jätte roligt.
Haha, men det varade ju självklart inte mer än 5 minuter när han sedan insåg hur kall snön var och skuttade inöver.

Dags och hoppa in i duschen nu! :) 


Kommentarer
Postat av: Liza

Hej! Vilken sötnos du har och vilka fina foton du tar. Har du fått tag på några skor till honom?

Svar: Åh, tack så himla mycket :) ♥Jo, hon ja köpte en av vinterjackorna igår (som ja la upp idag på bloggen) hade beställt hem skor , så ska kika på dom när dom kommit fram & se om det är nått som han kommer tycka om :)
Jackan provade vi idag & det var nog det bästa han tyckte han fått , då han njöt mer av att vara ute, och kunde gå längre.

2012-10-28 @ 21:24:23
URL: http://cutest-chihuahuas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback