`´ Före - Efter: Petra Lundh `´


Sitter och går igenom bilder på datorn, rensar - redigerar o.s.v som ja skulle vara klar med för flera veckor sedan. Men jag är otroligt seg för "ovanlighetens" skulle & har gjort massa andra saker istället. Så nu är mitt mål denna vecka & blir klar med det, helt ärligt. Och bränna ut alla bilder till skivor.. Det är väll några tusen kvar.
Men jag har kommit en bit på vägen, så bara slutföra det.

Sedan har ja fått in en hel del förfrågningar , med fotouppdrag. Så det är skitkul & glädjer mig enormt när jag får frågor om det. Så roligt & spännande de ska bli, och ja hoppas även resultaten blir bra.
Ska se om Melissa vill sammarbeta lite där med mig som är riktigt skicklig bakom kameran också. Vilket är min lillasyster.
Bilden nedan är ex tagen av henne, men redigerad av mig. Så detta är ett före - efter resultat.
Och fler bilder från denna session kommer komma inom kort.
Jag tog också några bilder på Petra m,en har tyvärr ingen koll på vilka så Melissa får all credit , då jag bara tog några enstaka.

Provade även på en ny redigeringsteknik ja inte tidigare använr på denna bild, så ha lite överseénde om nått skulle se knasigt ut. Måste öva på det. Men ge gärna konstruktiv kritik!



Modell: Petra Lundh
Foto: Melissa Sundman
Redigering: Cecilia Sundman "BlackieSixx"

Besök även Melissas blogg på: Msuphotography.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback