`´ Vinterjackor `´

Titta va snygg Bonsai vart , och mycket varmare om inte annat. Nu kunde han iallafall njuta av lite längre promenader utan att frysa ihjäl.

Denna jacka beställde jag i veckan som var & den kom nyss & passade perfekt:



Den andra jackan som är SUPERFIN , ja verkligen älskar den ! Den fick Bonsai i förskott som julklapp av hans momma & moffa & den köpte vi i Butik - Kapellet i Viskan.
Kolla vad SNYGG & mysig, den hade han idag nu när det snöade ute & han stormtrivdes i den:
Man kan dra upp den lurviga kragen också / vika upp den.



 

Kommentarer
Postat av: LINNPLINN

Sicken go' jacka. Hihi.

SV: Åh, men tack så mycket kära du, du anar inte hur mycket din åsikt om min sång värmer mitt hjärta!

Svar: Den understa jackan är underbar, älskar att ja fick den av mamma & pappa min, är så glad för det..
Va bra, ta åt dej! För du är verkligen grym & lägg ut mer ;)

2012-10-29 @ 23:11:21
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV: Det förstår jag. Alltid bäst att få saker man önskar än att själv köpa dem. Hihi. Både att det är en gåva och att man "tjänar" på det. :)

Jag ska, jag skaaa. På tooorsdag! ;) Måste komma på några fler låtar att sjunga bara... :o

Svar: Adele - Rolling in the deep?

2012-10-30 @ 21:10:44
URL: http://kufisk.blogg.se
Postat av: LINNPLINN

SV: Tack för tipset. Ska prova!

2012-11-01 @ 12:14:18
URL: http://kufisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback