`´ Arbetssökande `´



Börjar med en bild från mitt Instagram, så glöm inte & följa mig där: BlackieSixx @ Instagram
 
Dagen har mest bestått av jobbsökande & långpromenad med valpen min idag i det fina vädret.
Passar på innan snön kommer. Sen håller ja på knarka sönder Stiftelsen - Ur Balans hela dagen också!
Så sjukt bra låt & video! Den har gått på repeat så många gåner att jag tappat räkningen.

För övrigt har det inte hänt så mycket på senaste, därav min sega uppdatering också. Håller sakta men säkert på byta dator & bränna ut bilder ända sen i början på förra året & det är många kan ja lova.
Spyless på & gå igenom dom, rensa - för & sen kunna bränna ut dom på skivor.
Föresten hände en grejj som var riktigt kul denna vecka, en vän ja inte träffat på minst ett år smsade & vi tog en promenad ute , sen fick hon se vart/hur vi bodde här i våran inte allt för snygga lägenhet för stunden.
Och har vare ute på lite hemligheter också, som ja inte tar upp ännu, men ni kan få hålla tummarna för mig, riktigt riktigt hårt. *Hoppas, hoppas, hoppas* . Ja verkligen önskar & hoppas över hela mitt hjärta själ & t.o.m ber på bara knän om det.

Appropå annat:
Fick hem nyaste photoshop CS6, så nu är jag lycklig för kvällen, så ni kan ju gissa vart jag kommer sitta imorgon ;)
Tänkte ja skulle ge mig in på 3D verktugen & lära mig dom bl.a , det finns så sjuka grejjer man kan göra med dom.

I helgen hade ja tänkt åkt till Torpshammar, men som vanligt blir inget som planerat. Blir hemma denna helg för rensning i skrubb bl,a och övriga lägenheten & en massa annat och göra.. Så får skjuta fram den trippen, till nästa helg kanske? Måste få ordning på lägenheten. Innan jag blir galen!

Bjuder på lite höstbilder, tagna med min mobil sen jag & Bonsai var ute & promenerade (ursäkta dålig kvalité , min kamera ligger i Torpshammar):





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback