`´ Ett Gott Skratt Förlänger Livet `´


Håller ju på & rensa datorn helt och nu håller jag på gå igenom & konverterar lite raw filer till jpg, så hittade jag fotosessionen med mig & Petra som min lillasyster Melissa hade.
Snacka om att ja suttit här & fnittrat för mig själv, och ja inser verkligen hur mycket ja saknar min finaste vän Petra!
Vi har jämt så löjligt roligt tillsammans, så de går inte beskriva det... Ska redigera några av bilderna när jag konverterat klart dom & sedan skicka några till Petra samt lägga upp några här på bloggen :')



Min lillasyster moste va stolt & ha oss som modellet ;) Vilka poser vi kan!


Kommentarer
Postat av: William

haha sån härlig bild;D

SV; Naw tackar SÅ Hemskt mycket! Blir galet Glad:D
Och Säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-09-22 @ 12:47:52
URL: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback