`´ Back To School `´


Hoppas alla haft en bra påsk, min har vare okej. Var hemma under påskhelgen en hel del som ja skrev om nedan.
Under veckan när vi var ledig har jag mestadels vare i Ånge och umgåtts med Martin och andra vänner.
I Fredags var ja på fest hos Mia en stund och firade henne, och mitt på natten där skjutsade vi hem Krajlo och drog sedan till Ånge och ja somna typ direkt. (Drack lite för mycket.)
I Lördags var vi ut en sväng på kvällen och kollade runt i Ånge där ja träffade Jimmy, Jensén, Angelica, Henke, Stefan m.m. 
Och på Söndagen åkte ja hem till Klippen, på vägen stannade vi till i Erikslund en sväng hos Jimmy och Henke & Rebecka kom förbi där en sväng också. Drack kaffe & surra skit ;)
Unnade mig också en pizza igår faktiskt, men idag blir de tillbaka på bandet & springa igen & komma igång med min träning. 
Har haft en riktigt lat vecka med en massa fusk, inte bra, inte bra alls.



Förfest hos mig i Fredags, innan vi drog till Mia.


Grabbarna hänger & ser coola ut i Ånge med dom andra grabbarna i bilarna bredvid.


Snyggbonsai solar i sin snygga tröjja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback