`´ Jag är färdig med dig nu, du kan spara på ditt tal. Bara dra åt helvete! `´


Känner för stunden ja inte kunde bry mig mindre, inte efter allt. Glöm det, du är inte värd en sekund av mitt liv mer.
Inte ens värd att spotta mer ord på, de finns inte ord som räcker till för hur äcklig man kan vara.
Stryker dej ut mitt liv nu, mitt kapitel fortsätter utan dej & dessa är dom sista ord du får av mig, fuck you bitch!
Kan nu fortsätta mitt liv utan ånger, skuld & dåligt samvete. Med ett stort leende på mina läppar, bara veta att jag är bättre än dej,
alltid varit & kommer alltid vara, Vägrar sjunka till den nivå du står på, aldrig.

Anyway, idag har vi haft utställning, med musik & klädbytardag på medborgarhuset i Ånge tillsammans.
Är supernöjd med våran grupp & vårat arbete i slutändan, det var så skönt & få allt på plats efter nån veckans stress & slit.
Och alla andra var grym med, synd bara att de inte kom mer folk men ja tror de är för vi hade de en dag mitt i veckan när alla jobbar o.s.v


Men tycker alla ska vara stolt/nöjd iallafall, de vart suuuperbra i slutändan & alla var grym!
Imorgon är det fototorsdag, och sen ska ja passa på & börja jaga modeller till en utställningen vi på foto ska ha.
Har mig en tänkbar & jag hoppas på att han är vågad nog för mina ideér & vill ställa upp bara ;)
Sen på Fredag måste ja nog ta ledigt från skolan för familjen ska resa bort & ja ska vara hundvakt, så blir lungt tills på Lördag då ja ska vara med mina meatballs på grillfest en stund.
Sen hem igen till voffsingarna & bara ta de lungt, de kan behövas en någorlunda lugn helg nu.
Helgen som var tog jag en roadtrip med Bysan ner till Västerås, till min käraste fruga Petra & min finaste guddotter Lin ♥ Var så häärligt & träffa dom igen. Saknat dom så mycket!
Synd bara de var så tråkigt väder så de inte gick hitta på nått, men ska ner igen om nån vecka bara för & hälsa på & åka på 100% party.

Fått mina stövlar iallafall som ja ska ha till korsetten & dom är dödligt snygga:



Fick även ett par skor ja önskade mig av lillasyster som är dödligt heta ♥ :


Och legginsen på bilden beställde ja till då ja tyckte dom passade så bra.
Beställde även ett par leggins med spets som ja ska ha på båten till korsetten ;)

Också köpte ja världens häftigaste tröjja & linne i Västerås, "It's all about SWAG" :
(Ignorera min "rena" spegel)



Kan avsluta med att ja även färgade mitt hår i Fredags & det blev lila, är supernöjd. Och bild kommer upp till veckan. Bara så svårt & få en bra bild på det då det är mörklila, och ser brunt ut på bild :/
Så måste se om ja kan finna nått bra ljus & ta fram min systemkamera.
Men min lillasyster ska få fota mig inom kort i studion så, då ja behöver nya bilder för min blogg då ja ska göra om den lite & ändra all information.





Kommentarer
Postat av: Samantha

Omg, jag bara älskar legginsen [ursäkta stavning ^^'], från vilken sida beställde du dom?:o

2013-07-30 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback