`´ Ladda ba, Ladda fö, Ladda För Xtreem `´


 
Igår var en lugn dag hemma hos Martin i Ånge, vi satt mestadels framför datorn / kollade på serie hela dagen & kvällen. Eller jo, vi gjorde lite nytta & va ute & gick i elljusspåret med lillgrabben min: ♥
 
 
Idag vid 14.oo tiden kom Tom förbi och hämtade mig, och vi var hem till mig en sväng & hälsa på min familj, surrade skit & umgicks en sväng.
Åkte ner till Happy Days också och provade en milkshake som var supergott!
Efter det åkte han hem & ja hem till mamma & pappa där syster Lotta kom förbi och hälsade på, vilket var superkul då de va längesen! :) Så hoppas ja på fler gånger.

Mot kvällen kom Martin förbi och vi va ut på äventyr & satte upp sista 100% party affischerna som ja hade i Torpshammar - Fränsta - Ljungaverk - Borgsjö & Ånge:


Vi kör även på rullande marknadsföring ;) Så nu kan ni som sett detta absolut INTE missa den bästaste kryssningen ever. Så boka en hytt NU och häng med mig på de bästa partyt någonsin.
Efter att vare på dessa kryssningar så tycker man krogen är helt värdelös, och nu är det bara 37 dagar kvar och det finns INGA sviter, junior, deluxe, eller C hytter kvar på båten! 
Det finns nu ett fåtal B hytter och ett gäng A hytter sen så är det fullt!

Vill ni ha hjälp med bokningen, kontakta mig via mejl eller facebook.
Facebook.com/BlackieSixx
[email protected]

Ikväll blir de bara lungt, och imorgon är de slut på fuskandet. Tillbaka på stenhård diet, många promenader & köpa gymkort. Jag har ett mål att nå!


Kommentarer
Postat av: sandra

snygga örhängen!

Svar: Tack så hemskt mycket, fick dom av min storasyster & älskar dom själv ♥

2013-08-12 @ 13:36:41
Postat av: Simona Bergström

Fin blogg, kolla gärna in min :)

Svar: Tack, ja självklart! :)

2013-08-12 @ 17:57:02
URL: http://simonakristina.se
Postat av: Fotograf Moa Lindström

Fina örhängen! Vart är dom köpta? :D

Svar: Ja har ingen aning, då ja fick dom ♥ Men tycker själv väldigt mycket om dom.

2013-08-15 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback