`´ 100% Party Judgement Day 3 `´


Japp, då va ännu en 100 procent party tripp gjord, har inte missat en ända sen första ja åkte på i början av sommaren.
Som vanligt har man samlat minnen för livet ut av denna kryssning, och minnen som knappt finns där men man minns sina leenden och skratt, och vilka grymma dagar man hade ute på Östersjön.
Det var grymt folk,grymma artister som ItalioBrothers, Dj Broiler, The Neverdies m.m. som man inte missade en sekund av.
Sen fick man träffa grymma människor som Jockiboi och hans flickvän Jonna och flera.
Helt enkelt en kryssning jag var 100% nöjd med!

Några bilder finns från 100's officiella facebooksida, och har en guldgruva på partykameran vi hade med oss.
Men dom har vi inte lagt ut än så länge, men bjuder på dom från facebook.











Helt klart en av dom bästa sakerna ja gjort i livet, och nästa ska ja utan att tveka. Ni borde hänga med ni också.
Kan lägga ut lite information om den i ett nytt inlägg efter detta.

På senaste tiden har saker & ting vare upp och ner med kärleken, familjen & skolan. Men ja, livet är ju inte perfekt.
Därav att ja aldrig bloggar längre heller, har alldeles för många bollar i luften, tiden räcker inte till.
Det är skolan, familjen, kärleken, jobber som gäller. Och den lilla tid ja knappt tyvärr har åt mina vänner heller och känner mig så dålig mot dom, så ber så hemskt mycket om ursäkt om ja vare dålig på höra av mig.
Men varje gång man lyckas ta sig upp ur de ena eller det andra, så möts man bara av en käftsmäll, man börjar om och kämpar om.

Men ja, så mycket mer kan ja inte & vill ja inte säga. Bloggar mer när ja fått internet till min lägenhet,
vilket händer på Fredag om ja har tur. Annars Torsdag nästa vecka senast om dom kan hålla vad dom lovat.
Även då kommer alla härliga bilder & videos från JD3. Missa inte!

Var rädd om varandra, Life aint fair,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback