`´ God Jul Och Gott Nytt År `´


En mysig jul har ja haft, och ja är jätte nöjd! Fick många fina paket, och go mat. Men bäst av allt, fira den med dom bästa ♥
Firade julen hemma hos mamma och pappa, tillsammans med kongo och Martin.
Lillasyster med hennes kille var också med och storasyster Louise med hennes familj som stannade några dagar.



En jultallrik fick självklart bäsarna mina dela på också med olika gosaker, det är ju bara jul en gång om året.

I julklapp fick ja så ja kunde köpa kläder, vilket ja redan gjort, Vart ett par tröjjor och nya mysbyxor.
I förskott innan jul, så köpte jag en tidig julklapp åt mig. En lampa till vardagsrummet, får ta kort på den nån dag.
Men är helnöjd! Den är supersnygg!

Sen har de vare lungt några dagar, och fram till nyår är det plugga som gäller för mig, samt uppfostra våran nya lilla familjemedlem ;)
Kongo fick för sig att köpa sig en egen liten julklapp när vi hälsade på en vän (Elina) till mig så var de svårt att låta bli.
Så säg het till Kita:





Här har hon klämt in sig under bordet, på hyllan med ljushållare i glas som huvudkudde. Hennes nya favoritplats när det är dags att vara ifred. ♥
För er som undrar är det en blandras - Stövare, Schäfer, Husky, Labrador, Flatcoat, Golden, Berner sennen!
Får själv skriva upp allt på en lapp, för att ens hålla koll. Min lillasyster har moster till denna tjej, och henne har ni sett innan på min blogg. Så ja vet med säkerhet att hon kommer bli hur fin som hellst.

Idag har jag vare nykter i en månad också, de va en månad sen ja var på 100% party kryssningen och sen dess har ja knappt rört en droppe. Men får kanske ta igen de på nyår, få se va som händer då.
hade planer på Stockholm, men min ekonomi tillåter inte det. Sen tjejen vi skulle åka till har gjort sig illa.
Så tror inte de vart en tripp för nån av oss som hade planerat det.
Så vad gör man på nyår här hemma? Ingen aning, i vanliga fall är ja neröver och dansar runt i dimman.
Men de lööööser sej.

Så idag har ja vare flitig, hundvakt nu åt bäbisen ovan, Kita. Då far/husse hennes är i Sundsvall och busar med sina kompisar. Så passade på att införskaffa mig lite vuxenpoäng och städade garderoben då ja står och svär flera gånger om dagen att jag inte hittar nått. Så nu ska de inte vara några problem, får se hur länge de håller sig bara.
+ att Kongo fick ställa in lite hyllor, med en liten del av sitt där. Eftersom han oftast är här.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback