`´ Sammanfattning av 2013 `´





Gjorde en sammanfattning av 2013 på facebook, vilket var roligt.
Man inser verkligen hur mycket man hunnit på ett år, vad man åstadkommit.


Min resa med min tatuering som ja är så sjukt nöjd med som ja har på låret (tillängnad till mor & far),
till en hård början att bli dumpad, och sen ta mig igenom det.
Och ta lärdom från det förhållandet på vad ja vill ha och inte ha.
Sedan ledde det bara till bra saker i livet, där ja verkligen vart erbjuden
drömjobbet & fick prova på mitt liv som 100% party ambassadör, vilket ja är en idag!
Och jag älskar det verkligen!


Sen hitta mig själv på vägen sakta, de ja förlora sen min dåliga tid i ett förhållande
som sakta krossade mig. Innan ja själv insåg det.
Så på vägen fann ja mig själv, och tillbaka till mina rätta vänner och nya fina vänner,
jag färgade håret lila, tog tag i mig själv och mitt välmående & började att träna, började gå ner i vikt
för att få tillbaka den kropp ja hade för 4 år sedan. Än idag kämpar ja med det,
och det är ett mål ja ska nå nästa år.


Många resor har gjorts, många fina vänner har ja träffat på vägen, även fått en till familjemedlem
i livet. Och en stor fin familj (katten) - 100% partygänget! ♥



Sen har saker och ting verkligen vare en berg- och dalbana i mitt liv, vilket jag inte visat.
Från bra saker till att ja har ett eget boende, en underbar sambo, kille.
Överkommit min rädsla nyligen till förhållanden.
Från att pappa vart sjuk i början av sommaren, så tiden har spenderats mycket till sjukhus
och det är nu första gången ja delar med mig av det på min blogg.
För har inte velat berätta det. Därav mitt lilla bloggande.
Till att stressat ihjäl mig med skola och hamnat efter mycket i livet.
Börjat träffa nån att prata med, så ja kan få struktur i livet igen. En plan att följa.


Så ja, en berg- och dalbana har de verkligen varit. Men jag har en plan, jag har ett mål.
Och det ska ja fullfölja tills jag känner att jag är nöjd.
Tar med mig det positiva ja har sen i år, och tar lärdom av allt det negativa & går vidare!


Gott nytt år alla!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback