`´ Utan Internet `´


Äntligen får ja internet till lägenheten, nu på Fredag!
Vilket betyder att partybilderna kommer komma upp sen senaste kryssen, även få upp dom sen kryssen innan då de ha vare extrems segt sen den fronten.
Samt att ja kan ändra lite i min blogg, utseende då ja skulle gjort det i höstas då wifie tog så fina bilder på mig.
Men så har de vart så mycket omkring skolan och utanför i mitt liv som inte gjort att ja haft tid eller ork till denna blogg som ni vet.

Skolans sista dag nu, och vi går bara fram till lunch. Sitter nu och ska se om ja kan slutföra nå arbete ja fått tillbaka i naturkunskapen som var bra gjort, men läraren ville ja skulle fylla ut det med bara.
Ska se om ja lyckas med det.
Fick tillbaka mitt matteprov också med gokänt, så de känns riktigt grymt då ja va stensäker på att ja skulle faila det efter att stressat mig igenom det kapitlet utan att fattat hälften.
Om halva provet var rätt skulle man få godkänt och jag fick 35/56, så ja känner mig riktigt nöjd med tanke på flrväntningen jag hade.


Jaja, iallafall. Sitta & knåpa ihop ett nytt utseende till bloggen var det. Och då är frågan om frugan åter igen ska ta nya bilder. Så de blir lite vintertema.
Eller om ja ska köra på mina höstbilder jag inte använt ännu?
Ja ser ju lixom inte ut så längre heller. Då ja bytt hårfärg & så, men dom är ju fina?

Fotograf: Marielle Berntzén
Oredigerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback