`´ Västerås `´


Ohh yeah, Västerås! Där har ja spenderat en vecka med den underbaraste flickor man kan ha - Petra & hennes vackra dotter Lin som ja äntligen fick träffa.



 



Kom dit på Tisdagen förre veckan och den dagen var det bara lungt.
I Onsdags åkte vi in till Västerås / Erikslund där ja passade på & spendera lite pengar på smink, skor, underkläder, hundsaker o.s.v


På Torsdagen klev vi upp vid 06.oo tiden på morgon och tidigt på förmiddagen åkte vi till Ingmarie & Jimmy (Petras föräldrar) där vi bytte lite kläder & dricka lite.
Fixade oss inte alls för mycket då vi sparade de till båten.
Tog bussen in till Stockholm där vi sedan fick vänta nån timme innan vi kom ombord & när vi väl kombord så funkade inte kortet in till rummet.
Så sprang upp till informationen och fick nya nycklar som inte funkade, så hyffsat less sprang Petra upp till informationen igen medans ja sura på golvet utanför hytten.
Haha , men hon kom tillbaka med en tjej som öppna åt oss så fick vi sedan invänta en kille som fixade låset precis när vi höll på byta om.
Sen vare party ända till Fredag eftermiddag & kul som fan hade ja, träffa jätte mycket trevligt folk och sjuka människor, hahaha.
Sov väll typ 30-40min. Buffén var också supergod som vi hade bokat båda dagarna.
Tyvärr har ja inte så mycket bilder , som vanligt som glömmer man ju alltid att ta med kamerafan så har bara nån enstaka skitbild från mobilen som håller på rasa sönder.





Men vi hade iallafall så sjukt jävla kul att vi bestämt att vi ska göra detta varje år framöver tillsammans,
bara jag & Petra ♥

Tog nån Smirnoff på vägen hem på bussen på Fredagen , men sedan vart de bara lungt på kvällen.
På Lördagen åkte jag & la lite färg på huden & efter flera timmars lidande fick ja ett supersnyggt resultat ,
och bild kommer på det när det läkt :)
Men stolt är ja som tog hela skiten i en sittning, men jobbigt var det. Speciellt sista timmen.

På Söndagen skulle ja hem, men virrig som ja är så missade ja bussen till Uppsala & fick boka nya tider,
så kom hem igår. Tog 5 timmar till Sundsvall & där hämtade pappa mig & vi åkte hem direkt till Torpshammmar.

Vare på skolan idag, åh de gick ju inte sådär toppenbra & plugga idag då tankarna bara fanns på en massa annat efter veckans äventyr.
Men fick ju träffa de underbara Ålsta människorna igen, och det var ju hur härligt som hellst! :')
Men längtar dock redan tillbaka ner, har nästan lust & ta mtit pick & pack & flytta dit. För trivs så bra där nere.
Åh min älskade man, Mr. Bonsai var så lycklig & se mig igår att han inte kunde skälla, utan han skrek rätt ut & tårarna bara kom på han ♥
Tänk om varje kille som såg en skulle bli så lycklig?

1,8kg kärlek bjuder jag på , och några andra dåliga cambilder där ja inte är så fixad då ja bara vare på skolan idag, men whatever..
Måste ta mig till studion någonting så ja får ta nya bilder på mig & uppdatera lite inom kort.

Resten av veckan är de skola som gäller iallafall, och körskolan imorgon.
Förhoppningsvis kan ja börja gymma inom några dagarn också , ska bli skönt & komma igång igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback