Historia A

Nu har ja inte bloggat på ett tag , och inte heller uppdaterat med bilder nånstans.
Fick en fråga häromdan om det ,om ja tappat intresset?
Men svaret är, Absolut Inte.

Jag har bara inte tiden , det är mycket som händer runt omkring , skola , träning , pluggande o.s.v
Antingen pluggar ja när kommer hem eller så orkar ja bara inte tänka på foto och annat då ja är så trött.
Ska börja ta körkortet på det också , ringde körskolan igår men fick inget svar.
Ska prova ringa nu idag också.

Längtar till nästa vecka. ,då tar ja ledigt så ja äntligen får träffa min guddotter. och få vara med min finste vän Petra.
Vi ska även på Wheels kryssningen , och bara vara oss.
Ser fram emot det! Jag har köpt en sån snygg klänning tills dess.
Nu ska bara håret fixas då ja inte har snyggaste färgen för stunden.

Sitter nu på skolan och har Historia , tittar på film om gamla kungar , krig o.s.v. och ska fortsätta med det så man lär sig nått onödigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback