`´ Garaget `´



 
 
I 2 dagar har ja nu legat på garagegolver och grejjat, och även gjort annan nytta som klippt gräsmattan m.m.
Knappt hunnit med ens och spendera nån tid vid datorn, vilket har vare jävulskt skönt.
Sitter alldeles för mycket vid den i vanliga fall.

Fått en bil av pappsen, Volvo 740. Och det är den ja håller på med nu och som tur får ja lite hjälp av Martin som hållt på och bytt styrstag under bilen, medans ja legat & slipat trösklarna på bilden bl.a då de ska lackas om.
Bromsarna på bilen är även bytt, sen äre annat småfix.
Hela ja ser ut som en dammråtta nu av allt slipdamm och lack, så skulle behöva hoppa in i duchen innan ja lägger mig, men orkar fan inte. Så gör de imorgon.







Kände mig så sjukt fager i dessa brillor också ;) 
Så denna bjuder jag på!
 

Imorgon äre också en massa saker ja måste få gjort, så då blir de städa - tvätta - garaget och träna.
Ska se också om ja har lite tid & slänga upp lite fler bilder här på bloggen som ja tagit, och på facebook.
För er som missat, gå in och gilla min sida HÄR! - Superviktigt!
 
 



Kommentarer
Postat av: rebecca jarlsson

gillar du också bilar? :) jag är utbildad bilmekaniker och älskar att skruva, jag hade med en volvo 740 innan tyvärr var det lite för mycket att göra på den så jag sålde den :p har en liten golf 3gti nu istället :)

Svar: Jo, inte mitt största intresse. Men en av dom, är dock själv inte bra på skruva men lär mig & vill lära mig då ja tycker det är kul :)Jajjimen, men dom går ju billigt & bra :D

2013-08-12 @ 12:43:40
URL: http://nattstad.se/shaddixx
Postat av: sandra

gillar färgen på ditt hår, är det färgat?

Svar: Tack, dock urtvättat som fan där. Från första början var de rött som ja färgade över med mörklila. Sen vart de lila urtvättat & denna färg var de som kom upp. Men nu är det lila igen! :)

2013-08-12 @ 13:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback