`´ Sundsvall Nästa , Med Dom Bästa `´


 
Själv har man njutit av sol i flera dagar & spungit runt i bikini, hur härligt som hellst! ♥
Kan ju inte vara bättre, och trots allt som händer i mitt liv just nu så händer så mycket bra runt om som väger upp just nu. Jag har en jobbig tid,
samtidigt som ja älskar mitt liv just nu med alla möjlighter som öppnat upp sig.
Men de gör också att mina beslut ibland blir jobbiga.
Mina vänner på facebook har sett redan att ja får prova på att vara ambassadör för 100% party, vilket ja hittils tycker är superkul.
Snart är det en ambassadörskryssning som ja skulle vilja åka på, mer än gärna. 
Men känner att ja tyvärr inte kan just nu, men får helt enkelt hoppa på nästa.

Så i Fredags fick ja hem lite affischer & flyers för utdelning, så ja drog ja med min "sekreterare" Marielle ut på gatorna i stan, på krogarna och delade ut lite flyers, dansade och bara körde all in. :)



Innan utgången hade vi även hemleverans på flyers: ;)

Och hittade även vännen "BrumBrum" som ja bjöd på en sup! Vi hade de härligt, jag och Brum!


   

 
Ja efter Fredagen, som kom ju Lördagen. Då vart de grillat med familjen och de kom dock en regnskur och åska men det var borta lika snabbt..


   

Supergott, och efter det drog jag & Martin till Marielle där Ester & Micke också var. Så vi satt ute halva natten, tog oss nå glas & surra skit. Sedan fick dom för sig och bada & grejjer.
Men idag blir de sola mer, och städa & tvätta lite.



Nästa helg drar ja till Stockholm & spenderar några dagar där, sedan till Västerås & förhoppningsvis Norge!
Kommer vara grymt awesome, och längtar redan som fan tills nästa helg! ♥
De blir en final trip i sommar innan skolan, sen blir det skola nån vecka & sedan 100% PARTY!

 

Kommentarer
Postat av: Fanny J

söt hund c: Chihuahua va? :)

Svar: Japp, stämmer bra det! :)

2013-07-31 @ 13:16:29
URL: http://fannyjeppsson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback