`´ Where Do I Belong? `´


Efter att spenderat några dagar i Ånge kan man ju fundera på om jag blivit sjuk? Haha.
Många, många år sen ja spenderade så mycket tid där så.. :P
Åkte dit i Torsdags där jag & brudarna mina (Liz' & Marielle) umgicks, surra skit & drack go' dricka och myste ;)
Sen drog ja till M och sov där, och bara för & hålla er nyfikna skriver jag bara M ;)
På Fredagen mot kvällen var jag förbi hos Robin en sväng och träffa han, Putte, Martin & Tom en kort sväng,
sen blev de bara lungt med M.
Igår åkte jag hem på förmiddagen då pappa kom & hämtade mig & passade då även på & köra lite, och det gick bara bra. Så de mesta ja har kvar & lära mig nu är saker inom teori & sån skit som skyltar m.m.
Var hemma några timmar & sen var de bara göra sig i ordning igen & dra ut.
For till Fränsta hem till Östin med Tom & sedan drog vi vidare till Malte en stund & slutade med att vi alla drog till Frida i Ljungaverk en stund och sedan i Erikslund en sväng & träffa Björn m.m. och sedan hamnade jag i Ånge igen.
Kom hem för ett tag sen och nu ska ja passa på & städa, tvätta, träna & plugga lite. Har så mycket att göra att ja inte ens borde blogga.

Imorgon är det skola, och vi går bara till Torsdag så är det lov sedan.. Ska bli riktigt skönt.
Och nästa helg är de redan inplanerat en massa saker. 
Ska in till stan på Fredagen och shoppa lite som de ser ut nu, sedan är det inflyttningsfest hos Malin & hennes kille mot kvällen.
På Lördag blir de utgång med alla mina fina vänner i stan ♥ Ser stort fram emot det.
Även Ingmarie & Jimmy kommer upp & hälsar på till helgen & min kära syster m.familj från Järpen.
Så får man ha stort kramkalas då också.

Var meningen ja tänkte dra till Västerås på lovet också, men jag skjuter nog fram det som de ser ut just nu.
De har gått alldeles för mycket pengar för mig på senaste, också har jag så mycket som ja måste ta igen & tänkte passa på & få allt gjort då..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback