`´ Loved Me Back to Life `´


Back in school, och ja har haft fullt upp på senaste. Känns som ja aldrig har tid att blogga längre.
Men ska försöka uppdatera om senaste när ja kommer hem idag, samt slänga upp bilder och videor sen jag var på kryssningen i helgen. Som var heltsjukt jävla rolig & galen.
Jag bara älskar mitt liv fullt ut när ja står där på båten, ute på sundeck och bara vill skrika ut hur mycket jag älskar mitt liv. Dom är så jävla awesome, bokar redan nästa nu ikväll. Fast denna gången tar ja med mig halva Ånge kommun, så ska bli ännu roligare denna gång. Om de ens kan bli roligare än vad det är?
Ska ge dom en tid i sitt liv dom aldrig kommer ångra eller glömma! Hahaha!

Så länge bloggar jag bara om dagen, så får ni veta mer om det andra senare när jag har mer tid & tillgång till bilder.
Jaja, idag har vi foto på skolan och jag & Liz har vare nere till studiion och kollat & grejjat lite, så vi vet vad som behöver göras för att få i ordning på den.
Ska snart följa med Liz ut så hon kan fota inför sitt portfolio, så ska bli kul & spännande och ta del av det.
Sen blir det hem idag och städa & TVÄTTA sen helgen, samt jag har mycket att plugga.

Till helgen kommer syrran från Järpen med sin familj och hälsar på, så blir en lugn nykter helg och umgås med dom. Känns som ja behöver ett par nyktra helger sen den kryssningen.

100% Party Xtreem - Kenny Silver från The Neverdies


100% Party Xtreem, Jonte som håller i 100% partydokumentären. Även från Tramsgänget.


Jag färgade håret igår igen, så nu är det lila. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback