`´ Sundsvall - Övningskörning `´

Veckan har vare lugn hemma, har tvättat & verkligen ordentligt städat ordning i min lägenhet & rensat en massa skit. Möblerat om och grejjat - sånt jag inte kommer ha tid med när skolan börjar & ja lägger all fokus på den.
 
Igår vart det en heldag i Sundsvall då ja passade på att övningsköra med Tom. Mattias följde också med och först hämtade jag lillasyster i Laggarberg som jag sedan skjutsade på arbetsintervju i Skönsberg som hon hade.
Så håller tummarna imorgon då dom skulle höra av sig att hon får det.
Efter det for vi ut till Birsta där ja äntligen fick köpa mitt efterlängtade akvarium ja kikat på flera gånger för det är så snyggt:
 
 
Det är inte klart än, mer vatten ska fyllas på. De ska ställas på rätt plats & ska sätta nån snygg belysning på baksidan av det. Men det är så fiiiint. Så nu har ja blivit fiskägare & kan få dela min likgiltiga IQ med! ♥ Nu känner jag mig inte ensam i min blåsta lilla värld där uppe. Hittat mitt "gang" nu!
 
Till helgen blir det End Of Summermeet i Ljungaverk med vännerna, dansa, ha kul & träffa massa folk och bäst av allt se dessa underbara, goingar:
 
 
Inget man kan gå miste om, speciellt inte JLT! Sett & dansat till dom innan Live och de var så grymma och så jäkla snygga! ;)
 
Så hoppas vi syns där alla sötingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback