`´ Piece By Piece `´

Mycket har hänt sen ja skrev sist, ja har vare hemma från skolan i 4 veckor men är nu idag tillbaka och då har vi hållbar utvecling. Så försöker klura på vad ja vill arbeta med, redovisning måndag nästa vecka så :)

Lägenheten har Marielle tagit över och ja körde mina saker till Sundsvall. I den lägenheten har de rivits en vägg och renoverats, så ingenting är i ordning ännu, men sp sjukt nöjd ja blir. 
 

Resultatet får ni se så fort det är helt klart. :) Så ni får nöjja er med denna bild så läge ;)
Annars har ja bara vare hemma och pluggat mestadels, vare chaufför nån helg och bara tage de lugnt, vilat upp mig och samlat krafter för att klara skolan.
Just nu bor ja delvis i stan, annars på min mor eller mina vänners soffa sista terminen som kommer, gankska skönt faktiskt. 
 
 
Helgen som var var jag på 21års fest i Fredags, kvällen slutade dock inte så lyckligt med poliser och ambulans tråkigt nog. Men ingen kom till större skada iallafall, och tidningsrubrikerna överdriver ju alltid allting. Låter värre än vad det var.

Under Lördagen var jag till Ånge med några vänner då ja fick köra, och på kvällen var de inflyttningsfest hos Marielle. Myste och umgicks även med andra på Ålsta och kollade film :)
Så hade utöver fredagen en mysig helg. Så ja kan inte klaga alls.
 
Det är riktigt skönt att vara tillbaka till skolan, trots ja inte suttit och gjort ett dugg än idag. Men att träffa alla och få komma utanför dörren är så sköönt.
Snart är de lov dock. Men ja har mina planer då också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback