`´ Tillbaka Till Skolbänken `´

Efter 4 veckors sjukskrivning av olika skäl, var jag nu idag tillbaka till skolan. Och att gå igenom dessa dörrar är bland de skönaste jag gjort på länge.
Fan va underbart de var och vara tillbaka, och de märktes kan ja lova med uppgifter som bara flög in i all hast idag.
För 2 dagar sedan började jag med 2 stora arbeten som skulle vare inne för ett tag sen, arbeteterna slutade på totalt 9 sidor sammanlagt.
Idag finjustera ja dom lite, renskrev, skrev ut och skickade jag in dom idag.
Sedan började jag med 3 andra uppgifter idag som jag gjorde klart och lämnade in.
Så 5 uppgifter inlämnade idag + att jag jobbat matte en timme på det också! Sjukt stolt jag är alltså.
Samt gjort upp ett schema med min "handledare" eller vad man ska kalla det och gjort upp ett "schema" för tt avsluta engelska B kursen efter lovet.
Har bara lite grammatik så får ja sedan godänt på dedäraråå!

Uff, mycket annat gott har hänt på senaste också. Fått en resa till London, där ja får åka när jag vill tillsammans med en härlig brud från 100% party! De är inte alls helt fel det.
Sen är det en Deluxe hytt bokad, med vip-pass, lyxfrukost och fri minibar båda dagarna till sommarkryssningen för mig och min finaste vän Björn då! ♥
Så mycket han ställt upp får han det av mig, bara det är värt runt 6.000:- så. :')
Sen sitter ja även & velar på att beställa biljetter till Tomorrowland. Ja har cashen, men de vore vettigare att lägga dom på ett körkort.
Men de är ju TOMORROWLAND, så ja får se hur ja gör helt enkelt. Vore hur nice som hellst båda.

Sen det tråkiga i mitt liv är att pappsen inte mer kommer hem, utan han är så pass dålig nu att han sista tiden kommer bo på hospis.
Det är jättetråkigt, men ja har hört så mycket fint om stället, så de känns så skönt och veta att han är i säkra händer.
Det är fint där uppe på Sidsjön, och personalen var tydligen super. Så de känns hur skönt som hellst faktiskt.
Och sist men inte minst, man kan sova över där :)
Ska hälsa på honom imorgon tänkte jag!

Har köpt nya möbler till lägenheten också, en hylla som ja ska ha inne på toaletten och ett nytt soffbord,
dock inte hämtat det. Men hoppas på att kunna göra det imorgon. Ska höra med Lars om de finns nån möjlighet och låna nån större bil till det bara.

Nu ska ja iväg och simma, nu satsar ja på beach 2014. Detta är mitt år! ;)


Puss och gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback