`´ Bergeforsen `´

Sen förra veckan nu har jag tillsammans med Mattias vare hus- och hund-/kattvakt i Bergeforsen. Härligt har de vare då vädret har vare fantastiskt.
Och vi har haft tillgång till pool och allt som var stadiga 31 grader hela veckan.
Så badats har de gjort i massor och umgåtts med vänner, samt systerdotter och lillasyster kom förbi några dagar också.
De har grillats näst intill varje dag, grillspett, kycklig, kött. Ja allt. ♥
Mina hundar har mått toppen som haft en hel utehägnad och springa fritt på tillsammans med en hel bunt andra hundar.
Totalt var det 10 hundar, 3 katter & sedan även 2 hästar ja kunde mysa med. :)

 
Nu sitter jag i Bosvedjan igen, vart kvar här nån dag också då det är så tråkigt att åka hem till Fränsta. De finns ingenting att göra där nu, då skolan är tom och allt. Jag saknar och längtar så tills den börjar igen, :)
Men nu är de bara nån vecka kvar, och tiden kommer att gå fort. Snart står ja där med bökerna i handen igen och kramas med alla gamla vänner och träffar en massa nya! Spännande!

Under tiden ja var där ute har jag varit telefonlös också. Panik första dagarna, men sedan har det faktiskt varit riktigt skönt. Hade nämligen ingen täckning alls där ute.
Många har försökt nått mig, och ni som läser. Ja hör av mig nu innan veckan är slut,


Min syster från Järpen kom upp igår också till mamma i Torpshammar, hade tänkt hinna träffa dom en sväng också. Men blir lite tight då dom bara blir kvar tills imorgon. Och under dagen blev Mattias ena hund dålig så vi fikc kolla han idag. Förhoppningsvis blir det bra, han är på vila nu några dagar & får ligga & ta de lugnt bara, lilla Torsen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback