`´ Shopping - Skogen - Shopping `´

Har spenderat helgen tillsammans med Mattias, vi har vare ute en hel del, shoppat, ätit och bara umgåtts.

I Fredags var vi iväg på stan, där han köpte lite kläder och jag shoppade mestadels med ögonen då ja hade cashen hemma. Men sen provade ja en klänning som ja föll så starkt för. En maxiklänning och en jättefin sjal till det.
Och när vi ska gå ut ur butiken hade Mattias plockat på sig det och vägrat släppa de, så kunde ju knappt lämna butiken för ja va så sur över att han skulle batal det.
Men idag är ja bara tacksam, bar den hela gårdagen åh den är så fin. Så tack Mattias ♥

 

Under Lördagen åkte vi till Mattias, pappas faster - Sally! Där han hjälpte till med lite trägårdsarbete, medans jag och hundarna njöt ute av solen.
Efter det åkte vi till Torpshammar där vi hämtade upp mamma & åkte upp till Sandnäset för att fira min systerson Rasmus som fyllde år. Så satt där & umgicks i finvädret några timmar, badade hundarna & lekte med barnen och åt grillat.

 


 
Efter det åkte vi & släppte av mamma och åkte hem till mig i Fränsta för att ja skulle packa så ja klarar mig en vecka i stan då jag ska till Bergeforsen och vara hund- och husvakt med Mattias hemma hos hans mor. 
Då dom reser utomlands en vecka och han inte ville vara där själv, men vädret skulle vara toppen & de finns pool och grejjer. Så ja klagar inte alls. Och massa fina hundar och hästar att mysa med.

Idag vaknade jag sent, mitt över dagen. Hoppade i duschen & for sedan till Sundsvall för lite shopping där ja brände nästintill 2.000:- *ojoj*
Men jag är nöjd, kom hem med 3 påsar med kläder och ett par svarta ballerina skor som är sköna att ha.
Och ett par ringar. (undvik mina ofixade naglar)



 
 
De blev ett par svarta leggings, 2 blusar, bh + 2 par trosor, sköna shorts och ett linne.
+ Byxor att träna i + Linne + Sport-BH till det och några par strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback