`´ Kampen Emot Cancer `´



Jag saknar dej så jävla mycket pappa ♥ Om du bara visste.

Trots kampen emot cancern, så försökte du alltid ha humöret på topp. och trots alla motgångar,
kämpade du sen beskedet du fick i ett år med din tjurighet. Du kämpade väl.
Men livet är fan inte rättvisst, inte nånstans. Och cancer är en sjukdom som ingen förtjänar.
Så många tårar, så mycket skada, så mycket smärta och hur det helt kan förändra en person på bara några dagar. Helt ofattbart. Från ena dagen till den andra.

Tack vare din tjurighet, så kämpar ja idag. Och är stark för dig, även om tårar nu rinner ner från min kind ska ja ikväll blunda ögonen, tänka på dig och vakna ännu starkare imorgon för att imorgon leva mitt liv fullt ut, för dagen efter kan de vara försent.
För mycket har ryckts ifrån mig på så kort tid, och att veta att ja kan missa chansen att uppleva saker tänker jag inte göra. Ja ska va stark, och din tjurighet bär jag med mig.

Ja har en hemlighet också, det är till dig pappa. Ni andra får se när ja är redo att visa det. Men ja hoppas du blir stolt, ja hoppas du kommer tycka om det. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback