`´ Sportlov `´

Nu har det varit lov i en vecka, och under veckan har de mest bara vare lugnt fram tills Torsdagen, som ni kan se på min andra blogg jag driver tillsammans med min fru: Partynorrland.
Men det är varning för unga eller känsliga läsare, gå inte in om ni är känsliga eller för unga.

I Torsdags for jag helt enkelt till stan tillsammans med Marielle som kom till mig i Onsdags natt.
Vi var på fest hos Alex, och träffade även Roman, Guido, Kiwi och nå fler vänner till dom.
Sen var jag iväg en sväng till Roffe och på lite andra äventyr. Mes oss hade vi även våran chaufför, Bysan.
På Lördag vart de åter igen förtära mer alkohol tillsammans med frugan, Alex, Guido och nå fler.
Och senare på kvällen kom Björn och joinade oss.

Jag gjorde nå goda drinkar som bestog av sprit, frysta jordgubbar, fruktsoda och äppelcider. Mums, livsfarlig var dom.
På det tog vi limeshottar, så kan ju lova er att på Lördag mådde man ju verkligen som man förtjäna efter nattens äventyr.





Beställde också hem en tidig födelsedagspresent åt mig själv, en ny plånbok. Vilket ja behöver. Supersnygg och billig.
Skrik till om ni vill ha en så kan ja beställa hem nån extra, de tar ju tid att få hem. De finns i fler färger också.
För 129:- kan den bli din. 


Sen vart det åter igen en stadstripp på lördag kväll, och hälsade på Smikey i Härnösand och var upp på bilträffen en sväng uppe på MediaMarkt. Men va så sjukt jävla trött att ja typ halvsov hela tiden.
Men träffade på blue & lite annat härligt folk som Adrian m.m.

 

Var väll hemma sedan runt 03.00 tiden på natten och sov tills klockan 13.00 på Söndag.
Vart en rejäl sovmorgon. Hann inte heller simma tyvärr.

Men det ska ja göra idag, om en halvtimma. Kom hem från skolan kl. 14.00 och dagen har spenderats till Matte och sen en tid hos kuratorn. Efter det ett kort ärende på apoteket & sedan tog ja en längre promenad ute med lill bäbis min. De är ju så jävla härligt väder, förutom att de blåser. Men solen är framme, även månen kikar fram och vårkänslorna pirrar i kroppen. Ja är så glad idag. ♥

Snart är sommaren här..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback