`´ Sundsvall Med Korvpartyt `´

Vare hemma och sjuk hela veckan, och va inte riktigt frisk än igår. Men fick sån panik av att sitta hemma så då åkte jag och Lars och Tomas först till Frida där vi lämnade Bonsai, sen hälsade på mamsen en sväng.
Efter det for vi till min syster veronica & sedan vidare till Nedansjö där vi hämtade upp Jeff och Adde som vi skulle vara chaufför åt.
Väl i stan hoppade jag av hos Björn och umgicks med honom en stund och tog med han ut för & träffa fler vänner till mig.

 


Kallt som fan har de vare sen igår också, suck. Ja som ha vare så glad nu då de vare så varmt.
Var hemma runt 4 inatt och vaknade sen vid 9 och då la vi oss och kolla på serie.
Bröderna, kärleksparet eller vad man ska kalla dom - Lars &T omas är här och lanar över helgen.
Men skönt med sällskap, ja tycker inte riktigt om att vara själv. Är ju typ aldrig det.

Nu blir det diska och städa lite, sen försöka åka till min fru en sväng och hjälpe henne med en grejj ♥
Efter det kommer Ebba hit och de blir mys med film, så ska väll iväg och köpa oyttigheter och bara vara idag då jag är så jäkla krasslig i örat och hals. Straffet för att man var ute igår!
Men ja måste verkligen satsa på att bli frisk nu, så ja kan ge gärnet på skolan och kan hälsa på pappsen utan att vara rädd att han ska smittas.

Imorgon är min dag, så ja önskar att ja ska få må bättre, bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback