`´ But First... Let Me Take A #Selfie `´


Nu är det bara 2 veckor kvar till sommarkryssen, och jag & frugan håller redan på taggar sönder för fullt tills dess.
De ska bli så underbaaaart, så de är helt sjukt. Synd vädret dom senaste dagarna taggat ner oss då de snöat/haglat till och från..

Idag hade vi planerna att åka till Sundsvall också, men tror vi blir hemma, tar det imorgon istället :)
Ska ta med kameran då också för en gångs skull för en liten grejj ;) Senare på kvällen blir det #fuldans i högsta grad. Är de nått vi är bra på så äre att dansa!

 
Känns som ja är lite kär i mig själv för stunden också och fotar sönder mig själv, därav rubriken. Men ja är så käääär i att ja har lila hår igen. Känner mig som en göllig liten prinsessa. Ja trivs så sjukt bra i lila då det är min absolut favoritfärg, sen passar ja sjukt bra i den samtigt som den beskriver mig och hur jag är. Löjlig rent av.

#selfiebomb
till alla er sötungar där ute.
 
Glöm heller inte bort mina andra sidor:

Blogg: http://PartyNorrland.blogg.se
Instagram: BlackieSixx
 
Och ni, bombar ni min ask lovar ja er ett videosvar. Hade åter igen ett önskemål om det så. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback