`´ Ny kategori - Nagelförlängningar `´

Nu har ja börjat med en ny grejj i mitt liv, därav kommer det nu också en ny kategori här på bloggen.
Jag har börjat med nagelförlängningar då jag fick hem mitt kit nu i veckan med alla dom saker jag behöver för basen/grunden.

Så i förrgår provade jag för första gången på ett testfinger och därefter direkt på min tumme, för att få in känslan. De gick hyffsat bra för att vara första gången. De tog 2,5h, men vafan. Första gången.

Redan igår tog jag mig an min första försökskanin, och den äran fick min mor. Så efter 3h kämpande så fick ja en nagelförlängning på henne också efter mycket pill och kämpande. Och hyffsat vart det ju för att vara mitt absolut första försök på en person?
 
 
Så det är en ny hobby ja hittat som ja tycker är superkul. Nu är de bara sattsa stenhårt på att bli mer kreativ och stadigare på händerna så ska vi se det blir kanon sedan! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback