`´ Uppkörning - Check [√] `´

Livet snarare snart bokstavligt rullar fram, i Torsdags klarade jag uppkörningen på första försöket. Lite nöjd jag blev då!!
Veckan innan gjorde jag skrivning, men faila och fick 49p, och behöver minst ha 52p.
Så sen uppkörningen har ja legat i och pluggat som ja vettefan, och idag ska de fortsättas pluggar för imorgon ger ja mig in på trafikverket för att klara de där jävla körkortet ;)
Imorgon ska ja sitta där i bilen i min ensamhet och smeka ratten runt gatorna i Sundsvall och hem med ett stort leende på läpparna och bara njuta av att ja kommer slippa gå till skolan när det är kallt och jävligt över vintern.
Och ja kan ta mina impulsroadtrips och ha möjligheten/friheten att åka ner till älskade Västerås är jag vill!
De kommer vara så sjukt underbart, och denna tanke/energi ja har nu ska ja använda för att klara provet imorgon.

Jag sitter på skolan nu, de är skönt att ja kommit igång med den då den legat på is för länge nu. Att ja fått varning för  att jag är så lite på skolan. Men har haft en svacka i mitt liv och när ja mått bättre har jag bara prioriterat mitt kölrkort. Men nu kan ja börja lägga fokus på enbart skolan igen och från denna vecka har ja varit här till 100%! De känns sjukt bra.

 
Till veckan är de höstlov, kommer spendera mycket av min tid i Sundsvall då och faktiskt till uppgifter i skolan så jag kommer i fas, och gärna före.
Med min nya kategoi på bloggen ska ni få upp fler bilder också då jag självklart arbetet mer med att förlänga naglar både på min syster och på mig själv. :)

Annars för övrigt har inte mycket i mitt liv skett de senaste, förutom att ja hade en GRYM helg med halloween fest tillsammans med skolan. Och jag fick äran att sminka Marielle och Björn och ja måste påstå ja blev nöjd. Med Marielle fick ja prova något nytt och arbeta med smink, latex och blod ja själv gjort. De va riktigt spännande.

 
Men så mycket tid på dom gav inte mycket tid till mig själv, så ja körde en "vampire". Fler bilder finns på facebook, som dessutom är blodigare ;)

Back to school och håll tummarna hårt för mig imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback