`´You're Like The Cover Of A Book That's Read, Baby `´

Andra skrivningen sket sig och ja fick de värsta man kunde få, 51 och jag behöver 52. Lagomt förbannad hela dagen.. Men inte mer än på'et igen! Never give up! #NoSurrender.

I stan nu, då de är höstlov. Men inte sklappnar ja av för det. Utan ja sitter i lugget för fullt. Idag började jag på en uppgift vi fick om att skriva en debatterande artikel med valfri tes. Jag valde "Inför dödshjälp i Sverige".
Kan dela den här sedan när jag fått tillbaka den, mycket starka meningar i den. Oh tack vare Sabina fick ja den fullständig idag då hon hjälpte till och rättade till lite i den :) Så tusen tack för att du tog dej tid och läsa den innan jag lämnade in den.
Arbetet tog mig ca. 3 timmar. Tror vi haft runt 3 veckor på oss att göra den? Och den ska va inlämnad på Måndag.
Resterande vecka får bestå av att jobba matte och läsa ur boken som skulle vare klar innan lovet - Hundraåringen!
Skitbra om ni är sugen på att läsa något. :)

Har sagt upp lägenheten nu också, får se om ja flyttar till hus eller lägenhet i stan. Allt är inte helt 100% ännu. Men de känns skönt att komma ifrån den lilla skönheten, för less börjar ja bli på storleken.
Men när de gäller skolan kommer jag i vilket fall gå klart den sista terminen här i Fränsta såklart. Även om ja får crasha på mamsens soffa emellanåt.

Annars idag har ja pantat åt Björn då den lägenheten i stan är uppsagd. Och egen pant, vilket ledde till 900:- som gick raka vägen till mat då man ändå var och handlade.
Så nu blir de se serie, The Originals och äta kex med olika oster.. Mums och mys!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback