`´No Mercy For The King `´

Vakna upp idag och med en lugn start op Fredagen, att denna helg nog blir lugn för en gångs skull.
Men så är det big inte, blir nog att jag ev. drar till Köping imorgon för 100% Party och blir där till Söndag.

Annars sen sist ja blogga har de vare full fart med skola, körkort och helger med party.
Och firat pappasen vid graven tillsammans med familjen då han skulle fyllt 65.
 
Skolan går frammåt och jag ligger bättre till än väntat sen ja var så mycket sjuksktiven förra året då ja valde att lägga min tid till familjen. Så det är en stor lättnad.
Körkortet har jag även i handen när som hellst, stadskörning på Torsdag och sedan är det bara skrivning och uppkörning kvar.
Så se till att tvätta upp min Hubbe (bilen) nu till veckan och besikta honom så han är redo och rulla mig och frugan Sverige runt ;)

Åh just de, har sattsat på att fräscha upp mig själv lite också så i Onsdags var jag in och gjorde en fransförlängning och i Torsdags fräscha ja upp håret med nya färger.
Från att de va enfärgat, lila till att de går grån mörk mörk lila till lila till en hög ombre i ljus pastellfärg.
De syns dock inte så bra i bilden jag tog, men bättre än inget.

 
Så sjuukt nöjd, & ett stort tack till dom på Salong Barock som gjorde detta kanon jobb. Jag rekomenderar dom starkt. Nu ska hår klickas hem i pastell färgen så ska de bli långt också på det. :)

Ja, åter till Svenska uppgiften. Så ja blir klar med det, med lite hjälp kom ja fram till att hålla ett tal om "Positivt tänkande". Nått vi alla behöver i dagens samhälle.
Uppgiften är att vi ska skriva och hålla ett tal om valfritt ämne, och mitt ämne är något vi alla idag har blivit dåligt på. Att ge oss själva beröm o.s.v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback