`´ Fredagsmys Med Grabbarna `´

 
Vid 14 tiden åkte jag idag till Fränsta och hämtade upp Björn och Marielle, Marielle ville ha skjuts till stan och Björn hängde med mig.
Efter att släppt av Marielle på tågstationen hämtade vi Mattias som ville hänga med till Birsta där vi var in till Rocks som har utförsäljning för och se om vi hittade nå kul. Passade även på och handla lite åt mamma medans ja ändå var i stan.
Efter det åkte vi hem till lägenheten där vi ställde oss och gjorde tacos, samt köpte nya spel till ps4an som Worms som vi har lirat halva natten, Stenkung ju! Haha, Nostalgi.
Så har bara vare myskväll här med grabbarna ch voffsarna.

Imorgon får ja se vad planerna är, blir att hitta på något med Björn. Något ja ska göra iallafall när jag vaknat är att gymma. 

Skulle idag köpa barbord och stolar också, då jag hittade det tidigare i veckan. Men när ja väl är redo för att hämta det så har personen som lovat mig det sålt de till nån annan tidigare idag. Fast vi kom överens om att ja skulle hämta de idag. Så kändes lite sut. Så nu är ja på jakt efter ett nytt set. Hoppas ja finner ett inom kort. Vill ställa in de i köket så ja slipper äta vis soffan, samt har ett extra ställe att använda vid matlagning/bakning.
Så lite smått less vart ja idag som sressa till stan och låna en annan bil i onödan.
 
Men nu ska ja krypa ner i sängen, försöka sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback