`´Gott Nytt Åt - 2015 `´

2015 är ett år där ingenting för mig är omöjligt. Finns inget som heter misslyckas för mig, ett misslyckande är en lärdom för att veta hur man istället ska göra om, göra rätt - för att lyckas.
Never give up! Mina mål ska nås fast dom i år är stora. 
 
 
Jag ska aldrig låta mig nervärderas och se till att ja behandlas med den respekt ja förtjänar. Sätta respekt till mig själv. Och vill även leva ett sundare liv, ska hitta en som vill ställa upp och starta en blogg inom hälsa och träning för att själv kunna se vart jag börja ifrån, samt kunna ge inspiration och ge er tips pch trix hur ja tar mig igenom vardagen och hur jag når mitt mål. 
1. Är att hitta en pushare som vill som jag = vilket gör de lättare. För alla har vi våra dagar där vi vill ge upp. Pepptalk är alltid bra att ha! (förövrigt  har ja redan en person, så mål ett är klart)
 
Jag får se när jag blir redo att dela den bloggen med er, om ja nu gör det. Eller om ja helt enkelt håller den personlig.
Jag sätter ingen målvikt, ja sätter bara att ja vill må bra, bli hälsosam och få en rutin i vardagen. Få bukt med mina problem att sova - må bra. 
De betyder inte att jag är missnöjd nu med mig själv, utan bara att jag vill känna mig bättre, känna mig starkare, ha mer ork och känna jag gjort nått bra för dagen. Att jag sedan förlorar vikt eller bygger muskler, det är bara ett + i kanten.
Äta rätt kommer bli viktigt för mig också. Det gör en stor skillnad i vardagen och hos en själv, fysiskt och pshykiskt.
 
För övrigt ska ja uppleva mer detta året, ska se till att göra så mycket resor jag kan. Och resa utomlands. Börja göra det ja älskar igen som ja lagt åt sidan - MUSIK och FOTOGRAFERA, samt åka på mer crusingar/bilträffar.
 
Ska även börja tjäna pengar på något jag tycker är superkul, starta något eget. Men dessa planer får ni inte veta mer om än ;) I början får de vara en hobby. Men i framtiden förhoppningsvis något eget. 
 
Ska kämpa denna termin nu och KLARA skolan och hitta ett sommarjobb, alternativt en heltidstjänst.
 
Så innan 2015 är slut ska ja ha:
 
1. Fullständiga betyg
2. Jobb
3. Rest utomlands minst 1 gång.
4. Roadtrip genom Sverige.
5. Power Meet (bilar)
6. Spelat in en låt.
7. Känna mer ork och känna mig frisk/hälsosam.
8. Startat något mindre eget. Tjäna pengar.
9. Sätta ihop ett nytt, fräscht portfolio med nya bilder.
10. Tänka mer på mig själv!
 
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback