`´ I Sing For You, I Sing Loud `´

Ja, då var den helgen avklarad. Och ja lever, och ja står på benen trots en ganska redig fylla i Fredags.. Men de var trots allt en bra fylla. Hade bara en massa jävla kul, och trevligt.
Vart dissad av min bästa vän som skulle med ut som ja pepptalkade med under fredag morgonen,  vart lite smått sur/besviken över det. Men inget som hindrade mig från att ha kul.

Min systers kille var under eftermiddagen med i en olycka också tillsammans med deras son, så var på väg att ställa in mina planer då. Men det gick bra, olyckan finns att läsa om på: dagbladet.
De var hemma redan under lördagen. Och ta de som står i tidningen med en gnutta salt, som man fått lära sig är inte allt de dom skriver sant. Dom har 80% antaganden och skriver ut saker innan dom ens vet korekt fakta.
Först stod de att de bara var "Lastbilsföraren", sedan uppdatera dom med att 7-åriga pojken var med. Och åldern stämmer givetvis inte. Han är yngre.
Detta gör mig förbannad, fast detta inte var så farligt skrivet. Men frågan är, hur mycket skit går man på av att läsa tidningen när dom skyndar sig och skriva ut en massa innan dom har rätta faktan?

Vilket fall, när ja fick reda på dom kommit till sjukhuset och att allt var lugnt så packade jag och åkte till Sundsvall själv. Väl där beslöt ja mig för att knäppa mina cider som jag köpte under dagen i Ånge. Innan ja knäppte cidern kidnappa ja sällskap, Alexander som ja hämtade i Skönsberg.
Vi satt å surra skit, drack och jag gjorde mig i ordning för lite Röck N' Roll.
Vid 22.00 tiden kom bästeste chauffören Kongo som körde ner oss till E-street där grymmase bandet John Lindberg Trio uppträdde. Så vart en hel del dans, skitsnacka med massa gamla vänner åh en massa nya. Ett par goa Mintu Choklad shots och några glas kalla bärs!
Min kväll var toppen
 
 
Precis innan stängning kom Kongo och hämta upp mig, Alexander hade ja tappat bort. Och ja hängde med och brumma en stund i bilen och träffa ett ashärligt gäng brudar, och min gamla ponke Adde.
Vi beslöt oss för efterfest hos mig. Där även Palm kom förbi och vi var nog vaken till runt 5-6 på morgonen innan de va dags att slå igenom dom blå.

Under Lördagen klev ja upp vid 9.30 tiden. Fortfarande full så la mig och sov nån timme till. Vid 13 kom Björn med tåget från Stockholm och vi åkte och handlade tacos. Kvar hos mig var även Adde & Kongo.
Käkade, sedan drog dom. - En annan är ju så fantastisk och grym och bjuder på Tacos ;) 
I samma veva när man hackar löken skar man ju av halva nagen på mitt vänstra fuckfinger, tur de än fingret. Men satans så ont ja har än när man inte har nageln som skyddar. De va ju min nagelförlängning de ja skulle få på måndag, får avboka det.

Björn vart kvar tills idag då ja skjutsde hem honom och drog sedan till Torpshammar under eftermiddagen.
Sen ja kom hit har ja bara legat och pluggat (läst) en massa som ja logger efter i då ja låg lite på latsidan från läsningen i veckan som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback