`´If I told you, I love you. Would you believe me? `´

 
 
Sitter på skolan, går igenom spotify och lyssnar på en väns låt som han precis slängt upp på spotify. Rekomenderar den starkt till er också, han är riktigt grym och låten är skön.
Ni finner låten här: Mi-No - I Would!
 
Ta er tid och lyssna, dela gärna också vidare den på facebook eller annat, skulle vara guld värt.
Ni finner mer av honoms musik HÄR!
 
______________________________________________________________
 
 
 
Sitter nu åter på skolan, det är Måndag och ny vecka med nya tag. Har redan planerat vad ja ska hinna med under veckan. Måste sätta mina mål dagligen för ja ska få saker gjorda. Har märkt att skriva upp dagliga mål för mig funkar bäst och ja allt gjort än att lägga till latsidan. Har till och med extra tid över till att blogga lite nu.
Har under dagen skrivit matte prov, Ekvationer. De kändes sådär me tanke på provet ja fick så hade ja inte ens pluggat till häften men skrev trots allt på de mesta. Så får se hur de går och hur mycket rätt ja har.
Har verkligen haft kämpigt med just det kapitlet, just den delen av boken har ja svårt för.
Efter det har dagen mest bestått av läsning, har fått en bok analys vi ska göra på en tung text att läsa, den är jobbig att ta sig igenom. Då har ja aldrig annars problem med läsningen, men den heter "Fröken Julie".
Har under dagen läst halva papperet och tar senare ikväll.
 
Helgen som var så åkte jag hem till Sundsvall, och det har mestadels varit en lugn helg faktiskt. Fast i Fredags var jag på bio med Mattias, vi såg på Taken 3. Riktigt bra, den rekomenderar ja!
Har startat en ny blogg också, delar den när jag känner mig redo för att dela den.
Den handlar om träning och hälsa. 
 
Fick i veckan som var också hem ett paket fullpackat med smink, nu väntar ja bara på hår så ska ja ändra lite färg och frisyr ;) Ser fram emot det. Trodde de skulle vara framme i Fredags, men hade inte fått det då.
Så de borde vara framme senast imorgon iallafall. Ja håller tummarna stenhårt på det.
Var vrålnöjd över sminket iallafall, fick hem ett nytt penselset en massa läppennor i olika färger, ögonskuggor, Rougher, Ögonbrynspennor, Mascaror i olika färger, Foundation i olika färger, ögonfransar m.m.
De ska även komma ett läppstift i lila.
Synd att ja har så taskig bild ovan men fick till ruskigt snygga läppar som går i 3 färger från svart - lila - ljuslila/rosa. Så skuggade mörkt utåt och de vart ljusare längre in mot läpparna. Och la till ljust mitt på/över för att då dom och se "plumpigare" ut. Riktigt nöjd var ja iallafall.
 
För övrigt i veckan är de enbart fokus på studera och träning, så kommer vara fullt upptagen fram till helgen.
På fredag har ja 3 val, åka på UFC i Stockholm, Kryssning eller ta en utekväll med vänner i stan och gå på Estreet där JLT ska uppträda.
De lutar mest åt att bli i stan bara beroende på vilka och hur många som vill vara med, de är snällast mot min ekonomi just nu då ja ska klara mig ända tills i slutet på februari på dom pengar ja har.
Men de är ju inte varje dag de är crewkryssnig eller UFC. Så ja, valet är tufft.
 
Kärlek och Respekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback