`´ Honey, I'm Good `´

 
Valparna växer, har öppnat sina ögon och precis fått styrka i sina små ben till att gå. Så de går rikitgt bra med dom. :)

Det har varit kasst väder än så länge här uppe i låtsas Norrland, har det inte regnat så har de blåst & varit kyligt. Men nu i veckan skulle de iallafall bara vara molnigt och lite varmare, så jag har sen igår börjat målat om uteplatsen och fräschat upp den då den såg förjävlig ut.

Helgen som var umgicks jag med släkt och vänner, var på Pipeline i Fredags där 2 av mina vänners band spelade - The Strutters och Saideira. Även ett tredje band spela som var riktigt bra dom också - The Uncharted.
Jag passade på och fota lite då jag inte tagit bilder från konserter innan, ska ikväll sätta mig vid macen och gå igenom dom. Hoppas på att jag iallafall fick till någon.
Har ni inte hört banden innan, klicka er in på deras namn ovan så kommer ni till deras sida.
 
Under Lördagen var jag iväg på middag och efter det cruising här i Sundsvall, trots de tråkiga vädret hela dagen var det mycket bilar ändå tyckte jag. Men solen tittade ju fram där lagomt mot kvällen. 

Under söndagen var de lugnt och i förrgår var jag och Melissa och Mattias upp till Sidsjön och njöt av vädret medans det var okej. Ja satt på bryggan med vovvarna och bara slappna av medans dom fiskade.
 
 

Nu går vi på våra 4 små tassar. ☺

Posted by Cissy Sundman on den 8 juni 2015
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback