`´ Young and Beautiful `´

 
Idag satt jag 6,5h i frisörstolen hos världens bästa frisör - Hårmoni! ♥
Färgade bort de lila, klippte håret och körde Oplexbehandling som absolut räddade mitt torra, slitna, kluvna hår.
Mitt hår fick en mörkbrun färg upptill för att mitt hår ska få växa ut, utan att behöva färga de mer så de får vila från allt färgande och fick en ljus ombre och en hårförlängning insatt med keratin. 100 keratinslingor räckte till mitt hår.
Jag saknar lila enormt, för de känns som jag men tycker själv de brun/blonda blev jättefinr och de får bli min somriga look. 
Bilden till höger är också min look för skolavslutningen, hårsmycke från Glitter och har svart maxiklänning med svart kavaj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback