`´Valparna är här `´

Jag har blivit farmor, igår kväll strax innan 6 tittade sista valpen ut, det blev hela 5 stycken. De gick snabbt, och allt gick bra. Dom är friska och har under natten ökat i vikt redan.
 
Jag delar en video med er från min instagram, det är bara klicka på bilden:
 
 
Kommer plocka fram kameran och fota dom senare, just nu får dom bara vila och dom bilder jag har kommer jag dela på min instagram då jag bara tarig några snabba med mobilen, så klicka "follow" där så länge! :)
 
Ännu har dom inte fått några namn, men temat är "Rock" så kommentera gärna namnförslag. :)
Det är 4 hanar och en tik, 3 svartvita, en brunvit och en gråvit. Dom väger nu mellan 150-180g och raserna är 12,5 papillon och 87,5% chihuahua!
 
Mamman väger i vanliga fall 2,4 kg och pappan väger 1,8. Så dom blir förmodligen små.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback